menu


zaterdag 16 maart 2024

ALCYONE PLEJADEN EXTRA 55: 15-MINUTENSTEDEN, KLIMAAT-GEVANGENISGETTO, CONTROLE, SMART CITY, AI, 5G

 De globalistische elites willen ons opsluiten in stedelijke centra waar alles binnen een kwartier lopen of fietsen te bereiken is. Het doel dat ze ons willen verkopen is duidelijk: het gebruik van privévoertuigen overbodig maken en minder vervuilende en zogenaamd comfortabelere steden voor de burger promoten, ze noemen ze "15-minutensteden" en verkopen ze alsof het paradijselijke steden zijn. Voor het verstrooide oog zien ze eruit als ideale steden waar alles werkt voor ons "welzijn", "gezondheid" en "milieu" maar in werkelijkheid zijn ze een ongekende sociale val. We zouden ze eerder getto's of gevangenissteden moeten noemen, waar we onze gekoesterde vrijheid en grondrechten zullen verliezen.

Zoals we zien combineren overheden, instellingen en bedrijven technologieën om gegevens te verzamelen, communicatie te verbeteren en informatie te delen met stedelijke infrastructuur, waardoor slimme steden ontstaan. Maar hoewel ze ons worden voorgesteld als iets positiefs, zullen slimme steden of 15-minutensteden in werkelijkheid de mensheid gevangen houden in concentratiekampen in de open lucht.

Er zijn al steden over de hele wereld die zich hebben aangesloten bij deze klimaatgevangenisprogramma's, die worden gepromoot door Agenda 2030. Het lijkt erop dat ze alles heel goed hebben voorbereid en als we niet snel iets doen, zullen we beseffen dat we er niet uit zullen kunnen geraken, terwijl kunstmatige intelligentie over ons waakt en ons leven overneemt, en 5G met zijn ernstige schade aan ons DNA onze psyche en ons lichaam ziek maakt.



woensdag 7 februari 2024

167: STROOMUITVAL NEW YORK UFO-GEVECHT, EXPLOSIE CHALLENGER UFO KERNCENTRALES-ISS

 In deze nieuwe aflevering van Sterrenpoorten en Reizigers in de tijd, gaan we dieper in op ontmoetingen met wezens van andere werelden, waarnemingen van ruimteschepen, communicatie met buitenaardse wezens van verschillende rassen, en mensen die contact met hen hebben gehad. Ze hebben ons in het verleden bezocht en doen dat nog steeds in het heden, met behulp van portalen, sterrenpoorten of wormgaten.

Eén van hun doelen is, om ons te waarschuwen voor het risico van kernenergie, en een oorlog van dit type kan rampzalige gevolgen en vernietiging veroorzaken, met gevolgen voor onze planetaire omgeving. Daarom kunnen ze worden gezien in de buurt van kerncentrales, en bij opslagplaatsen voor kernwapens die ze zelfs deactiveren. Ze zijn ook aanwezig wanneer er risico's zijn in spaceshuttles zoals de Challenger, Discovery, Atlantis, of wanneer ze waken in de buurt van het internationaal ruimtestation. Waarom probeert de NASA al deze waarnemingen te verbergen die plaatsvinden op live camerabeelden van het ISS?

En wat te denken van de verduistering van New York in 1965, waar verschillende vliegende schotels werden gezien en gefotografeerd, of de ongewone gebeurtenis die bekend staat als de "Slag om Los Angeles" in 1942 in volle Wereldoorlog? En nog veel meer. Dit gaat samen met gevallen van parallelle universums, teleportatie en tijdreizen.



maandag 22 januari 2024

ALCYONE PLEJADEN EXTRA 52: OORSPRONG VS, KOLONISTEN, BLOEDBAD INDIANEN, GENERAAL CUSTER, GEVECHTEN

 In deze nieuwe documentaire zullen we de authentieke geschiedenis zien van het ontstaan van de Verenigde Staten, waarbij de kolonisten vochten om een wild land te veroveren. Het was de bakermat van vrijheid en het land van mogelijkheden, maar niet alles is zoals de geschiedenisboeken ons hebben verteld. De expansie had als slachtoffers de inheemse volkeren die deze gebieden al duizenden jaren bewoonden, die werden misleid, wreed afgeslacht, vermoord, verdreven van hun land, om ze in reservaten te stoppen tot ze bijna uitgestorven waren.

Onder hen hadden Creek, Seminole, Arapaho, Cheyenne, Apache, Comanche, Kiowa, Sioux en andere volkeren hun eigen cultuur en land dat hen toebehoorde.

Maar hoewel ze werden afgeslacht, hadden ze de steun van machthebbers als Lincoln, George Washington, en van militairen als generaal Custer, die aan het hoofd stond van de 7e Cavalerie, die het niet eens was met de overheid en haar gretigheid om hen uit te roeien, alleen maar om zich meester te maken van hun land. Vandaag wordt Custer afgeschilderd als een indianenmoordenaar, maar dat beeld dat ze ons hebben doorgegeven is totaal verkeerd en vervormd, want hij verdedigde de rechten van de inheemse Amerikanen en respecteerde hen, zoals historici bevestigen. En hoe zit het met de weinige overlevende inheemse Amerikanen vandaag? Sommigen vochten in de wereldoorlogen om Europa te helpen bevrijden, anderen vochten aan de zijde van Francisco Villa in de Mexicaanse Revolutie en er zijn tegenwoordig ook beroemde afstammelingen van inheemse Amerikanen.